تجلیل از مادری موفق در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم 

تجلیل از مادری موفق در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: امروز توفیق شد تا در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم را تحت عنوان شکوه مادری با تجلیل از مادر نموفق پری مرادی مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره)، فعال قرآنی و اجتماعی و همچنین عضو مرکز نیکوکاری شهر زهکلوت برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۹ مرداد ماه در نشستی طرح سه شنبه های تکریم با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، کارشناس فرهنگی ستاد، خبرنگار خبرگزاری شبستان و مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) زهکلوت به صورت مجازی برگزار شد.


«مجید خوبی زاده» در این نشست، گفت: امروز توفیق شد تا طرح ملی سه شنبه های تکریم را تحت عنوان شکوه مادری با تجلیل از مادر موفق پری مرادی مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره)، فعال قرآنی و اجتماعی و همچنین عضو مرکز نیکوکاری شهر زهکلوت برگزار کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: امروز تصمیم گرفتیم از بانو مرادی که سرپرست خانواده و دارای ۳ فرزند است، تجلیل کنیم.


وی بیان کرد: مرادی علاوه بر مدیریت کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) زهکلوت، مسئولیت یک مرکز فرهنگی را نیز بر عهده دارد و همچنین در حوزه قرآنی اقدامات ارزشمندی انجام داده و ۲ فرزند دختر این بانوی فرهیخته محصل بوده و فرزند پسرش نیز در حال فراگیری دروس حوزه علمیه است.


خوبی زاده ابراز کرد: مرادی این بانوی نمونه به دلیل فعالیت در عرصه های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی از چهره های شاخص و شناخته شده در سطح استان و شهرستان رودبار جنوب است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: این بانوی موفق می تواند بهترین الگو برای زنان و مادران در فرزند پروری و فعالیت های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی باشد.


وی یادآور شد: یکی از طرح های موفق در سطح کانون های مساجد، طرح ملی سه شنبه های تکریم است که از دهه کرامت سال گذشته با محوریت تجلیل از خانواده های معظم شهدا و نخبگان مسجدی آغاز شد.


خوبی زاده تاکید کرد: در مدت یک سال گذشته علی رغم شرایط کرونایی اما در حد توان سعی کردیم تا با تکریم خانواده های معظم شهدا و نخبگان مسجدی، این طرح ملی را با قوت اجرا کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: امسال طرح ملی سه شنبه های تکریم هم زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با رویکرد تجلیل از مادران موفق و در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت زن و مادران قرآنی آغاز شد.

 

 

اولویت کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی 

 


«پری مرادی» در این نشست، ضمن تشکر از مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، گفت: خوشبختانه در انجام کارهای فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد همواره از ما حمایت کرده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) زهکلوت افزود: مدت چند سال است که در حوزه های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی فعالیت دارم و بر همین اساس اولویت برنامه های کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) را به انجام فعالیت های قرآنی و فرهنگی اختصاص داده ام.


وی بیان کرد: در کنار مدیریت کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره)، یک خانه قرآنی با مجوز اداره تبلیغات اسلامی نیز راه اندازی کرده ام که ۸۵ نیروی قرآنی تحت پوشش این خانه قرآنی در سطح زهکلوت دوره های آموزش قرآن کریم را برگزار می کنند.


مرادی در خاتمه عنوان کرد: همچنین یک مرکز نیکوکاری احداث کرده ام و با جلب کمک های مردمی و خیرین به نیازمندان و فقرا کمک می کنم.

پایان پیام/ 586